Δημητρης Ρηγοπουλος, Η Καθημερινή, Tρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2008
Τώρα που κατακάθησε η πολλή σκόνη από την πρώτη συναυλία της Μαντόνα στην Ελλάδα μπορούμε να το πούμε: οι χιλιάδες θαυμαστές και φιλοπερίεργοι που βρέθηκαν το Σάββατο το βράδυ στο Ολυμπιακό Στάδιο παρακολουθήσαμε ένα ασύγκριτο οπτικοακουστικό θέαμα, αταξινόμητο, μοναδικό, με τη μουσική, και αισθητική σφραγίδα του μεγαλύτερου εμπορικού σήματος στον χώρο της μουσικής βιομηχανίας. Και γι' αυτό ίσως δεν έχει νόημα να μπει κανείς σε πολλές λεπτομέρειες.
Ηταν τόσο πυκνή η εικονογραφία του κόσμου της Μαντόνα, τόσο καταιγιστική η οπτικοακουστική πανδαισία, τόσο άψογα σχεδιασμένη και η παραμικρή λεπτομέρεια του δίωρου σόου που περισσότερο καθήλωνε, παρά ξεσήκωνε. Ετσι ίσως εξηγείται η χλιαρή συμμετοχή του κοινού στις κατάμεστες κερκίδες. Αλλά και στην αρένα, εκεί που συγκεντρώθηκαν οι πιο αποφασισμένοι φαν, χρειάστηκαν κάποια αρκετά λεπτά, προκειμένου να «αφομοιωθεί» το αρχικό σοκ μιας πρωτοφανούς για τα ελληνικά δεδομένα παραγωγής στο επίκεντρο της οποίας ήταν παραδόξως ένας άνθρωπος: η ίδια η Μαντόνα.
Ακόμα κι όσοι άφησαν το Ολυμπιακό Στάδιο ελαφρώς μουδιασμένοι γιατί δεν άκουσαν τις περισσότερο γνωστές της επιτυχίες, σχεδόν παραμιλούσαν για την εμφάνιση της 50χρονης σταρ που εκτέλεσε το εξουθενωτικό της πρόγραμμα της με ρομποτικό επαγγελματισμό. Με λίγα λόγια, τίποτα δεν είναι τυχαίο.
No comments:
Post a Comment