Tuesday, September 9, 2008

Συμφωνικά και τραγούδια του Μίκη στο Ηρώδειο



Το συμφωνικό «πρόσωπο» του Μίκη Θεοδωράκη δεσπόζει σήμερα (9 μ.μ.) στο Ηρώδειο (9 μ.μ.), με ερμηνευτή το διεθνή Δημήτρη Καβράκο. Σε παγκόσμια πρώτη θα παρουσιαστεί το γραμμένο στη δεκαετία του '50 «Κοντσέρτο αρ. 2». Θα παρουσιαστούν αγαπημένα τραγούδια του, που μεταγράφηκαν για βαθύφωνο και συμφωνική ορχήστρα. Συμπράττουν: Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα ΕΡΤ (διεύθυνση Λουκά Καρυτινού), η Τ. Παπαγεωργίου και οι χορωδίες Εμπορικής Τράπεζας, Δήμου Αθηναίων, Πολυτεχνείου και «Ambitus» Λεοντείου Λυκείου Ν. Σμύρνης.

«Είναι μεγάλη μου χαρά όταν το ελληνικό κοινό προσεγγίζει αυτό το είδος της δημιουργίας μου και μάλιστα σε μια βραδιά που συνυπάρχουν το τραγούδι και το συμφωνικό μου έργο», λέει ο συνθέτης, τονίζοντας ότι έχει «ιδιαίτερη σημασία η πρώτη παγκόσμια εκτέλεση του 2ου Κοντσέρτου μου για πιάνο και ορχήστρα, που θα ερμηνεύσει η Τατιάνα Παπαγεωργίου, η οποία το ανακάλυψε μέσα στα χειρόγραφά μου, πενήντα χρόνια μετά τη σύνθεσή του».

No comments: