Sunday, March 29, 2009

Μελίνα Ασλανίδου. «Στο δρόμο» έκλεισε ένας κύκλος

«Μου αρέσει πολύ η ξένη μουσική και θεωρώ ότι μπορώ να υποστηρίξω υλικό που έχει να κάνει με το ισπανόφωνο τραγούδι», λέει η Μελίνα Ασλανίδου για το ενδεχόμενο να κάνει κάποια πράγματα στον χώρο της μ
«Μου αρέσει πολύ η ξένη μουσική και θεωρώ ότι μπορώ να υποστηρίξω υλικό που έχει να κάνει με το ισπανόφωνο τραγούδι», λέει η Μελίνα Ασλανίδου για το ενδεχόμενο να κάνει κάποια πράγματα στον χώρο της μουσικής και στο εξωτερικό.

  • «Ολα κύλησαν ομαλά και όμορφα, σαν παραμύθι», λέει η Μελίνα Ασλανίδου για την επτάχρονη πορεία της στο τραγούδι και, αλλάζοντας εταιρεία, σχεδιάζει τα επόμενα βήματά της. Πέρασαν κιόλας επτά χρόνια από τότε που το χαμογελαστό εκείνο νεαρό κορίτσι με την όμορφη φωνή ξανάκανε επιτυχία το τραγούδι «Τι σου ‘κανα και πίνεις». Από τότε μέχρι σήμερα η Μελίνα Ασλανίδου έχει εξελιχθεί σε μια σημαντική ερμηνεύτρια της γενιάς της με εξαιρετικές συνεργασίες στο ενεργητικό της και δικό της ρεπερτόριο. Πρόσφατα παρουσίασε το άλμπουμ «Στο δρόμο» με τις καλύτερες μουσικές στιγμές της, ενώ για λίγες ακόμη νύχτες θα εμφανίζεται με τη Ραλλία Χρηστίδου στον «Σταυρό του Νότου - Απέναντι». Με πολύ περισσότερες εμπειρίες πλέον, αλλά με τον ίδιο ενθουσιασμό, η Μελίνα σχεδιάζει τα επόμενα βήματά της και επιθυμεί να δοκιμάσει τις δυνάμεις της σε διαφορετικά πράγματα.
Το εξώφυλλο του τελευταίου άλμπουμ της Μελίνας Ασλανίδου με τίτλο «Στο δρόμο».
Το εξώφυλλο του τελευταίου άλμπουμ της Μελίνας Ασλανίδου με τίτλο «Στο δρόμο».

Στα επτά χρόνια που διαρκεί η δισκογραφική σου διαδρομή τι έχει αλλάξει σε σένα και τι έχει παραμείνει ίδιο;

  • Τίποτα δεν έχει αλλάξει και τίποτα δεν είναι όπως παλιά! Οι εμπειρίες σαφώς και έχουν πολλαπλασιαστεί. Η ματιά μου απέναντι στη ζωή γενικότερα έχει αλλάξει. Ευτυχώς όμως έχω καταφέρει να μη χάσω τον εαυτό μου, αυτό που πραγματικά είμαι.

Ποιοι ήταν οι στόχοι σου στο ξεκίνημά σου και πόσο ευχαριστημένη είσαι από αυτά που έχεις καταφέρει μέχρι σήμερα;

Η αλήθεια είναι ότι στη δική μου περίπτωση τα πράγματα ήρθαν χωρίς να το πολυκαταλάβω, χωρίς να προλάβω καν να βάλω στόχους. Αυτό που ήθελα εγώ ήταν να τραγουδάω. Από κει και πέρα όλα κύλησαν ομαλά και όμορφα, σαν παραμύθι, με τις εύκολες και τις δύσκολες στιγμές.

Γενικά είσαι άνθρωπος που βάζεις μεγαλόπνοους και μακροπρόθεσμους στόχους;

  • Βάζω μικρούς στόχους που ξέρω πως μπορώ να πετύχω.

Στο ξεκίνημά σου την καριέρα ποιας Ελληνίδας ερμηνεύτριας ζήλευες;

  • Εχω ζηλέψει και έχω θαυμάσει πολλές Ελληνίδες ερμηνεύτριες. Ανάμεσα σε αυτές είναι η Χάρις Αλεξίου αλλά και η Νάνα Μούσχουρη, η οποία κατάφερε να επιτύχει σε διεθνές επίπεδο.

Θα σε ενδιέφερε κι εσένα να κάνεις πράγματα στο εξωτερικό;

  • Μ’ ενδιαφέρει πάρα πολύ. Και έχω αρχίσει να κάνω ήδη κάποιες επαφές. Με πολύ μεγάλη μου χαρά θα δώσω την 1η Μαΐου μια συναυλία στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης, όπου θα ερμηνεύσω τραγούδια του ελληνικού κινηματογράφου, αλλά και δικά μου. Από κει και πέρα μου αρέσει πολύ η ξένη μουσική και θεωρώ ότι μπορώ να υποστηρίξω υλικό που έχει να κάνει με το ισπανόφωνο τραγούδι.

Από τα πρώτα σου βήματα είχες την τύχη να συνεργαστείς με κορυφαία ονόματα του χώρου σου, ενώ παράλληλα έκανες και την προσωπική σου δισκογραφία. Τι επιθυμεί η Μελίνα από δω και πέρα;

  • Νομίζω ότι ήρθε πια η ώρα να πατήσω στα πόδια μου. Ολοι αυτοί οι άνθρωποι με έχουν βοηθήσει πολύ να καταλάβω τι γίνεται. Τώρα λοιπόν είναι ο καιρός να κάνω δικά μου πράγματα που έχουν να κάνουν με τις επιθυμίες μου και αυτά που θέλω εγώ να προσφέρω. Γιατί νιώθω πως έχω πολλά να δώσω.

Ολο αυτό το διάστημα αισθάνθηκες κάποια στιγμή πως κινδυνεύεις να ξεφύγεις, να... καβαλήσεις το καλάμι;

  • Οχι δεν το αισθάνθηκα ποτέ, γιατί είχα γύρω μου ανθρώπους που με καθοδηγούσαν σωστά και με συγκρατούσαν, όταν έπρεπε.

Απ’ όσα λες αντιλαμβάνομαι ότι υπήρξαν άνθρωποι που σε στήριξαν ουσιαστικά...

  • Φυσικά και υπήρξαν. Για παράδειγμα, ο Γιώργος Νταλάρας πάντα μου έδινε χώρο και πάντα ενδιαφερόταν για μένα. Και φυσικά, ο Γιώργος Κυβέλος, ο παραγωγός μου. Αυτός με παρακίνησε να μπω στη δισκογραφία.

Γιατί επέλεξες να κάνεις ένα άλμπουμ με στιγμές από τη μέχρι τώρα πορεία σου και όχι με καινούργια τραγούδια;

  • Επειδή κλείνει ένας κύκλος, ολοκλήρωσα δηλαδή τη συνεργασία μου με τη Sony Music, ήθελα αυτός ο κύκλος να κλείσει όμορφα με την ανάμνηση των ομορφότερων στιγμών μέσα από το άλμπουμ «Στο δρόμο».
Εξαιρετικά σχόλια έχει αποσπάσει το πρόγραμμα που παρουσιάζεις μαζί με τη Ραλλία Χρηστίδου, για δύο σεζόν, στον «Σταυρό του Νότου». Πού αποδίδεις εσύ αυτήν την επιτυχία;
  • Στην καλή χημεία. Την ευχαριστηθήκαμε πολύ αυτή τη δουλειά, περάσαμε πολύ όμορφα. Και η χαρά μας είναι ακόμη μεγαλύτερη, γιατί αυτό το πρόγραμμα στηρίχθηκε σε αποκλειστικά δικές μας επιλογές.

Τι θα κάνεις το καλοκαίρι;

  • Αυτήν την περίοδο βρίσκομαι σε συζητήσεις σχετικά με την καλοκαιρινή μου συνεργασία. Σύντομα θα ξέρω.
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΟΥΚΑ, ΕΘΝΟΣ, 29/03/2009

No comments: