Sunday, March 29, 2009

Μια χιπ χόπερ Πειραιώτισσα

  • Για τα νέα κορίτσια η Sugahspank! αντιπροσωπεύει την εκπλήρωση του ονείρου. Ξεκίνησε με πενιχρά μέσα και κατάφερε μέσα σε μια πενταετία να ζει από τη μουσική και να κυκλοφορεί τα CD της από τη δική της εταιρεία. Οπως φάνηκε ήδη από το παρθενικό της άλμπουμ «The incredible, the invisible», είναι ένα κορίτσι με σόουλ, βραχνή φωνή, άψογη αγγλική προφορά, τραγούδια με τσαγανό, που μοιάζουν να βγήκαν από κάποιο χάι τεκ στούντιο της Νέας Υόρκης. Ποιος θα φανταζόταν ότι οι στίχοι γράφτηκαν όσο εκείνη ήταν κλινήρης και τα τραγούδια ηχογραφήθηκαν στο δωμάτιο του σπιτιού της;
  • Εξαιρετικά ταλαντούχα, βέρα Πειραιώτισσα, αμετανόητη χιπ χόπερ, άνετη και ειλικρινής, η Γεωργία μπήκε στα γρανάζια της μουσικής στα 13 της. Δύο χρόνια μετά, που άρχισε να τραγουδά σε διάφορα συγκροτήματα, πήρε την πρώτη ψυχρολουσία: «Με προσέγγισε μια εταιρία, μου υποσχέθηκαν δίσκο, μετά έψαξαν να μου βρουν παρτενέρ και στο τέλος άρχισαν να επεμβαίνουν από τη μουσική μέχρι το ντύσιμό μου. Τους πάγωσα αυτομάτως. Δεν είμαι εγώ γι' αυτά», λέει.
  • Αναζήτησε, λοιπόν, την τύχη της με τον τρόπο που ξέρουν καλύτερα τα νέα παιδιά: γνωρίστηκε μέσω myspace με τους μουσικούς της και έπιασαν δουλειά. Η περίοδος της προετοιμασίας του δίσκου συνέπεσε με την καθημερινή της εργασία σε μια εταιρεία που διαπραγματευόταν αγοραπωλησίες πλοίων. «Κοιμόμουν το πολύ τέσσερις ώρες την ημέρα. Δεν τη γλίτωσα: υπερκόπωση κι ένα πρόβλημα υγείας με καθήλωσαν για έξι μήνες στο κρεβάτι. Αφού εξάντλησα όλες τις ταινίες και τα σίριαλ από το κοντινό βίντεο κλαμπ, άρχισα να γράφω στίχους. Ηταν ευεργετικό το ότι σε αυτή την κατάσταση μπορούσα τουλάχιστον να κάνω κάτι δημιουργικό».
  • Λίγο καιρό μετά, το πρώτο άλμπουμ της βρίσκεται στα δισκοπωλεία. Η ανταπόκριση ανέλπιστη. «Δεν ήμουν προετοιμασμένη. Ισως μια μελαχρινή με σγουρό φουντωτό μαλλί τραβάει περισσότερο τα βλέμματα από 10 αγόρια. Εχει πλάκα, αλλά ακόμα και σήμερα οι περισσότεροι με περνούν για ξένη και με ρωτούν από πού είμαι. Ομως, σίγουρα δεν είμαι η σόουλ ντίβα με το εξωτικό look. Είμαι μια νέα τραγουδίστρια που αγαπάει πολύ τη μουσική».
  • Τώρα απολαμβάνει την ηχογράφηση του επόμενου άλμπουμ, περιοδεύει στην Ελλάδα και λαχταρά για τη συναυλία της στο Βερολίνο, τον Μάιο. «Μου αρέσουν πολύ τα επαρχιακά κλαμπ γιατί οι ιδιοκτήτες τους δεν είναι άνθρωποι της νύχτας όπως οι Αθηναίοι. Είναι κανονικοί άνθρωποι που μου κάνουν το τραπέζι με τη γυναίκα και τα παιδιά τους, με πάνε στον φίλο τους με τον ραδιοφωνικό σταθμό, μου φέρονται σαν συγγενή τους».
ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ / 7 - 29/03/2009

No comments: