Tuesday, March 17, 2009

Ενα «κοστούμι» τόσο ξένο

  • Η Κηφισίας ήταν ασφυκτικά μποτιλιαρισμένη και η οδήγηση δεν απαιτούσε το μάξιμουμ των αντανακλαστικών μου. Το τραγούδι που μόλις είχα ακούσει στο ραδιόφωνο με είχε καθηλώσει. «Μπορείς απόψε να βγεις μ’ όλες τις τσούλες της γης/βγες μπροστά δυνατά για νέους έρωτες/ να βρεις κορίτσια σωστά για να χαρεί κι η μαμά/στην πυρά, στην πυρά με τις ξενέρωτες». Δεν ήταν οι τρικυμιώδεις στίχοι (Mυρτώ Κοντοβά) και η μουσική (Αλεξ Παπακωνσταντίνου) -άλλωστε το κακόγουστο λαϊκοπόπ πανηγύρι καλά κρατεί εδώ και χρόνια- αλλά η οικεία φωνή της τραγουδίστριας που με παρακίνησε να μάθω ποια ήταν. Aργότερα, το Youtube μού αποκάλυψε την Αννα Βίσση. Το τραγούδι έχει τίτλο «Στην πυρά» και είναι από το καινούργιο της άλμπουμ «Απαγορευμένο». Στο εξώφυλλο, η Αννα Βίσση μοιάζει σαν να έχει μόλις πιει το μαγικό φίλτρο της νιότης.
http://img50.imageshack.us/img50/3985/0503va.jpg
  • Δεν είναι έκπληξη η επιλογή ενός απόλυτα «καρβελικού» τραγουδιού στον νέο της δίσκο κι ας μην είναι πια ο Νίκος Καρβέλας συνθέτης και στιχουργός της. Οταν πριν από χρόνια, η προικισμένη τραγουδίστρια έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα στον δύσκολο δρόμο ενός ρεπερτορίου που θα ωριμάζει αργά, και στην ευκολία του σουξέ, προτίμησε το δεύτερο, επιθυμώντας το στέμμα της Ελληνίδας βασίλισσας της ποπ μαζί με μια καριέρα στο εξωτερικό που, όμως, δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.
  • Πρόσφατα ήρθε και η απότομη προσγείωση στη Γιουροβίζιον -απέλπιδα προσπάθειά της να κατακτήσει έστω το ευρωπαϊκό κοινό- αλλά και η απομάκρυνσή της από το καρβελικό σύμπαν, που το τελευταίο διάστημα έχει χώρο μόνο για τα «ταλέντα» της Αννίτας Πάνια. Τώρα, επιστρέφει με ένα δίσκο που αν και έχει κάποιες συμπαθητικές στιγμές, χαρακτηρίζεται, δυστυχώς, από το τραγούδι «Στην πυρά», ένα χιτάκι καθόλου διαφορετικό απ’ οτιδήποτε θα τραγουδούσε στον πρώτο της δίσκο μια νεαρή απόφοιτος τηλεοπτικής μουσικής ακαδημίας. Η διαφορά είναι ότι σήμερα το νεανικό «κοστούμι» που πεισματικά φοράει η Αννα Βίσση, μοιάζει πάνω της τόσο μα τόσο ξένο. [Tης Γιουλης Επτακοιλη, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 17/03/2009]

No comments: