Tuesday, July 22, 2008

ΕΡΧΕΤΑΙ Ο... ΥΠΝΟΒΑΤΗΣ ΡΟΚ ΣΤΑΡ ΛΕΝΙ ΚΡΑΒΙΤΖ

«Κάθε νύχτα πρέπει να είναι διαφορετική. Τόσο, όσο όταν ο ουρανός σκοτεινιάζει να μην ξέρεις πώς θα σε βρει το επόμενο πρωί. Θυμάμαι όλες τις νύχτες μου. Δεν έπεσα ποτέ στην παγίδα να τις συγκρίνω».


Ερχεται ο... υπνοβάτης ροκ σταρ

Ο Λένι Κράβιτζ, ήδη από την περασμένη δεκαετία ροκ σταρ και σύμβολο του σεξ κάθε εικοσάρας και τριαντάρας, την 1η Αυγούστου έρχεται στην Ελλάδα. Θα εμφανιστεί στο «Τέρα Βάιμπ Παρκ» (στο 37ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών - Λαμίας). Αρχικά η συναυλία του είχε προγραμματιστεί για το «Θέατρο Λυκαβηττού», αλλά η διοργανώτρια εταιρεία μετά το φιάσκο του «κλείσε-άνοιξε» του (παραπάνω) θεάτρου «μετακόμισε» την εμφάνισή του σε χώρο εκτός Αθήνας. Ο Κράβιτζ δεν πάλεψε σκληρά για να κερδίσει στασίδι στην εκκλησία της κοσμικής λάμψης. Οι γονείς του ήταν ήδη εκεί, πριν αυτός αποφασίσει να κάνει καριέρα στη ροκ μουσική. Η μητέρα του, με καταγωγή από τις Μπαχάμες, ήταν αναγνωρίσιμη τηλεοπτική ηθοποιός στις ΗΠΑ.

Ο Εβραίος πατέρας του ήταν παραγωγός ειδήσεων στο τηλεοπτικό δίκτυο N.B.C. Λόγω οικογενειακής επιταγής ο Λένι Κράβιτζ έμαθε να ζει στην κόψη της λάμψης από πολύ νωρίς. Το βουητό της κοινωνικότητας έχει περάσει στο D.N.A. του. «Δεν είμαι από τους τύπους που μπορούν να γράψουν ένα τραγούδι καθιστοί.
Πρέπει να υπάρχει κίνηση δίπλα μου για να εμπνευστώ. Μόνο όταν είμαι μέσα σε κόσμο μπορώ να εμπνευστώ μουσικές ιδέες. Ξέρεις, όταν συμβαίνει αυτό είναι σαν να υπνοβατώ... μπορεί να υπάρχουν δίπλα μου άνθρωποι που μου μιλούν αλλά εγώ συμπεριφέρομαι σαν να κοιμάμαι ονειρευόμενος ένα ριφ κιθάρας ή το ρεφρέν του καινούργιου μου τραγουδιού».

  • Το 1982

Ο Λένι Κράβιτζ αποφάσισε να γίνει σταρ της ροκ στα 15 του. Οταν, αν και μεγαλωμένος στο Μπέβερλι Χίλς, αποφάσισε να φύγει από το σπίτι του και να μένει σε παρατημένα αυτοκίνητα. Το 1982, όταν τελικά κατάφερε να τελειώσει το λύκειο του Χιλς, έπεισε τον πατέρα του πως αντί να χρηματοδοτήσει τις σπουδές του σε κολέγιο θα ήταν καλύτερα να γίνει χορηγός των ηχογραφήσεων του πρώτου του άλμπουμ.

Το 1985 ο Κράβιτζ παντρεύτηκε τη γυναίκα που ήθελαν να παντρευτούν όλοι οι άνδρες της ηλικίας του. Τη Λίζα Μπονέ, ηθοποιό που πρωταγωνιστούσε στην πιο επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά της δεκαετίας του 80 «Δε Κόσμπι σόου». Το ζευγάρι χώρισε πέντε χρόνια αργότερα. Το γεγονός έστειλε τον Κράβιτζ στην «κατάθλιψη».

Ο Λένι Κράβιτζ έως σήμερα έχει κυκλοφορήσει 9 άλμπουμ. Και έως σήμερα οι πωλήσεις του ανέρχονται σε 32 εκατομμύρια αντίτυπα. Η νέα του δουλειά έχει τον τίτλο «Ιt is time for a love revolution» («Είναι ώρα για μια ερωτική επανάσταση»).

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΘΝΟΣ, 22/07/2008

No comments: