Saturday, May 30, 2009

ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑCΤΙVΕ ΜΕΜΒΕR. Χιπ χοπ κόντρα στο στυλ «σκυλάδικο του ΄80»

«Στηρίζω τον λόγο μου  με τη ζωή μου και τη  ζωή μου με τον λόγο  μου» είναι το μότο του  Μιχάλη Μυτακίδη ή  Β.D. Foxmoor, ιδρυτή  της χιπ χοπ κοινότητας  των Αctive Μember,  με έδρα το Πέραμα,  που γιορτάζει με ένα  πολυφεστιβάλ τα 17  της χρόνια
  • Τα 17 χρόνια της στη χιπ χοπ σκηνή γιορτάζει η μουσική ανεξάρτητη κοινότητα των Αctive Μember, με ένα φεστιβάλ στην «Τεχνόπολι» στις 26 Ιουνίου
  • Το Αctive Μember Τribute Festival θα είναι η πρώτη συναυλία στη Ελλάδα που θα μεταδοθεί σε πραγματικό χρόνο (live streaming) από την ιστοσελίδα http://www. tvxs.gr. Μαζί με τους Αctive Μember θ΄ ανέβουν στη σκηνή οι Flaco, Χνάρια, Οscura Vista, DJ Μoya και Ponte της ελληνικής low bap σκηνής, καθώς και οι Rodney Ρ και Skitz, οι «πατριάρχες» της βρετανικής χιπ χοπ σκηνής.
Από το μεσημέρι θα γίνονται dj και producer workshops, αλλά και έκθεση συλλεκτικών δίσκων βινυλίου, βιβλίων, φωτογραφιών και προβολή ταινιών και ντοκιμαντέρ. Ένα οπτικοακουστικό υλικό με την ονομασία «Μadmoana» και τραγούδια από φυσικούς ήχους (κυμάτων, τρένου, μηχανημάτων, βροχής, διαδήλωσης κ.ά.) θα προβληθεί για πρώτη φορά. Είναι μια ιδέα του Β.D. Foxmoor, ιδρυτή των Αctive Μember και της low bap μουσικής τάσης.

«Το χιπ χοπ έγινε λάιφσταϊλ. Από το 1992 φωνάζουμε για τον εκφυλισμό του. Οι ράπερ έχουν καταντήσει μισογύνηδες, ρατσιστές. Πλασάρουν ερωτικούς στίχους που θυμίζουν τα σκυλάδικα του ΄80. Πρέπει να στηρίζεις αυτό που λες με τον τρόπο ζωής σου. Να υπάρχει ειλικρίνεια στον στίχο» λέει ο Β.D. Foxmoor - Μιχάλης Μυτακίδης.

Βασισμένος στην αρχή «στηρίζω τον λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με τον λόγο μου» αρνήθηκε να υπογράψει συμβόλαια με πολυεθνικές δισκογραφικές εταιρείες. Έγραψε- έχοντας πάντα βάση του τη χιπ χοπ κοινότητα στο Πέραμα- μουσική και στίχους με επίκεντρο τον άνθρωπο και τη ζωή. Στο πλευρό του θα είναι όπως πάντα η SadahziniaΓ ιολάντα Τσιαμπόκαλου.

ΙΝFΟ
Αctive Μember Τribute Festival στον πολυχώρο «Τεχνόπολις» (Πειραιώς 100, τηλ. 210-3461.589) στις 26 Ιουνίου. Εισιτήρια: 25, 20 ευρώ. Προπώληση: Δισκοπωλείο «Τζίνα» (Πανεπιστημίου 57) και 8ctagon (Ξενοφώντος 8, Πέραμα).
ΤΑ ΝΕΑ: Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

No comments: