- Μέσα σε ένα σκηνικό από λευκούς κύβους που κατέρρεαν και ξαναστήνονταν, ένας αεικίνητος Νιλ Τέναντ και ένας πεισματικά κολλημένος στους υπολογιστές Κρις Λόου παρέδωσαν την Παρασκευή το βράδυ, στο Metropolitan Expo της Αθήνας, μαθήματα για το πώς κάνεις ποπ συναυλίες.
Σε ένα χώρο που δεν βοηθούσε τη δημιουργία ατμόσφαιρας ούτε στον ήχο, μια ψυχρή πελώρια αίθουσα εκθέσεων, βγήκαν στη σκηνή και έστησαν το δικό τους ξέφρενο πάρτι. Φουτουριστικές στολές εναλλάσσονταν με κομψά σμόκιν, προβολείς έπαιζαν ευφάνταστα με το σκηνικό, βίντεο πετούσαν απανωτά εικόνες, ακολουθώντας τον εξοντωτικό ρυθμό, και χορευτές συνόδευαν τον Νιλ στο ταξίδι του από τους ηδονιστικούς ύμνους του '80ς ώς το περσινό ηλεκτρονικό πανδαιμόνιο του «Yes».
Οι Pet Shop Boys επαίρονται ότι μέσα από τη δισκογραφία τους θυμίζουν την κοινωνική ιστορία είκοσι πέντε χρόνων. Στις συναυλίες τους, όμως, το μήνυμα περνάει μέσα από τον καταιγισμό της ηλεκτρονικής ποπ τους. Και η παραίνεση προς το κοινό να «γκρεμίσει κάθε τείχος γύρω του» γινόταν μέσα από αλλόκοτα σκηνικά, εμπνευσμένα από τη δουλειά του εικαστικού Γκέρχαρντ Ρίχτερ. Ετσι κι αλλιώς, οι Pet Shop Boys ξέρουν καλά το παιχνίδι της ποπ. Δίνουν συναυλίες, μεταμορφώνοντας την ευφορική μουσική με τους καίριους στίχους των δίσκων τους σε ένα χορευτικό όργιο.
Ο κόσμος, λουσμένος στα ασημένια κομφετί που εκτοξεύονταν από τη σκηνή, ανταποκρίθηκε και στις μελωδίες του «Love etc.» και στα νοσταλγικά «Always on My Mind» και «West End Girls». Ακόμα και τις στιγμές που ο ήχος ακουγόταν «μπουκωμένος» σε αυτό το αχανές κτίριο-αποθήκη.
Monday, November 23, 2009
Μαθήματα ποπ συναυλίας
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment