Tuesday, September 8, 2009

Βράβευση του Λευτέρη Παπαδόπουλου από το Δήμο Αθηναίων

  • Για τα 50 χρόνια προσφοράς του στα γράμματα και τον πολιτισμό.

Παρουσία των μελών της οικογένειάς του αλλά και μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου βραβεύτηκε από τον δήμαρχο Αθηναίων Νικήτα Κακλαμάνη ο στιχουργός και ποιητής Λευτέρης Παπαδόπουλος για τα 50 χρόνια προσφοράς του στα γράμματα και τον πολιτισμό.

Η απονομή του Μεταλλίου πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Τελετών του Δημαρχιακού Μεγάρου και η εκδήλωση πλαισιώθηκε από το Κουαρτέτο Εγχόρδων και τη Μικτή Δημοτική Χορωδία των Μουσικών Συνόλων του Δήμου.

«Ο Λευτέρης έχει 'περπατήσει' τη ζωή και για το λόγο αυτό είναι σε θέση να αφουγκραστεί την κοινωνία», αλλά και «έχει καταφέρει να δώσει σε εκατομμύρια ανθρώπους στιγμές μεγάλης χαράς και πάθους», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Κακλαμάνης.

«Με ρωτάνε καμιά φορά να τους δώσω τον ορισμό της ευτυχίας», είπε με τη σειρά του ο Λευτέρης Παπαδόπουλος, «και τους απαντάω -πρόσθεσε- ότι ευτυχία είναι να είμαι παιδί 14 ετών, να έχω σχολάσει από το 2ο γυμνάσιο Αρρένων και να είμαι μόνος μου με ένα τόπι, σε ένα σπιτάκι, ένα δωμάτιο, στην οδό Φωκαίας 18, μέσα στη μοναξιά και τη φτώχεια. Εχω ζήσει πολύ αυτή τη γειτονιά, αυτήν την Αθήνα. Είναι οι δρόμοι που μεγάλωσα, έπαιξα, ερωτεύτηκα, τραγούδησα και εξακολουθώ να τραγουδώ».

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

No comments: