Οι φίλοι του τον λένε «τρελοκομείο». Είναι ο Λάκης Παπαδόπουλος, Αποστόλης το όνομά του κανονικά, που για το κέφι αλλά και την εφορία στα νιάτα του το άλλαξε σε «Λάκης με τα ψηλά ρεβέρ». Τραγουδοποιός ορισμένων από τα πιο ετερόκλητα και δημοφιλή τραγούδια της τελευταίας 25ετίας, έχει ταυτιστεί με το ελληνικό ροκ, αν και ο ίδιος δηλώνει οπαδός του ροκ εν’ ρολ. Είναι το ίδιο πρόσωπο που έγραψε τον «Κουρσάρο» σε στίχους Παύλου Μάτεσι, το τραγούδι που άλλαξε την καριέρα του Βασίλη Παπακωνσταντίνου καθιερώνοντάς τον από εκφραστή του πολιτικού τραγουδιού σε αμετανόητο ροκά, αλλά και το «Για να σ’ εκδικηθώ» που έκανε σουξέ ο Δημήτρης Μητροπάνος. Το «Πάρε πασά μου» με την Ελένη Δήμου, την πολυτραγουδισμένη «Σερενάτα» και το «Batida De Coco» που σημάδεψε η Αρλέτα, τη «Γυριστρούλα» και τη «Μενεξεδιά». Δεν είναι μόνο η ικανότητα που έχει ο Λάκης Παπαδόπουλος να πηγαίνει από το ένα είδος στο άλλο, η όρεξη για μουσικά παιχνίδια και κόντρα συνεργασίες, αλλά και το διαβολεμένο κέφι που τον χαρακτηρίζει. Στα 58 πια, κι ας μην του φαίνεται καθόλου, έχει το ίδιο ψύχραιμο και σοβαρό ύφος όταν μιλάει, με τις ατάκες μόνο να προδίδουν κατά διαστήματα το υποδόριο χιούμορ του. Κι όταν του επισημαίνεις πως έχει γράψει ωραία λαϊκά, δηλώνει δυτικόπαιδο στη μουσική κουλτούρα. Ο δίσκος «Της νύχτας τα ηχεία», που κυκλοφόρησε πρόσφατα με επανεκτελέσεις και ελάχιστο καινούργιο υλικό, περιέχει σε δύο cd τις επιτυχίες του. Και το ομώνυμο τραγούδι, που έδωσε τον τίτλο του δίσκου σε στίχους του Γιώργου Βρούβα με τη φωνή του Μητροπάνου. Μοιάζει με ψυχογράφημα του Λάκη με τα ψηλά ρεβέρ, ένας απολογισμός της δουλειάς και της καριέρας του... [Της Γιωτας Συκκα, Η Καθημερινή, 1/6/2008]
Saturday, May 31, 2008
Γράφω εύκολα μουσικές, σαν να πίνω νερό
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment