Μέχρι την ώρα που γραφόταν αυτό το σχόλιο, η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρέμενε ακέφαλη.
Βεβαίως, ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος 
έχει ανακοινώσει από τις 24 Ιανουαρίου το διορισμό του ταλαντούχου νέου 
αρχιμουσικού Βασίλη Χριστόπουλου στη θέση τού διευθυντή τού αρχαιότερου 
κρατικού μουσικού σχήματος. Ομως, η τοποθέτησή του έχει κολλήσει στις 
υπογραφές των συναρμόδιων υπουργείων (Οικονομικών και Εσωτερικών) και 
του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου. Αντιθέτως, έγινε 
κανονικότατα ο διορισμός του Μύρωνα Μιχαηλίδη στο τιμόνι τής Εθνικής 
Λυρικής Σκηνής, όπως μάς είπαν από το γραφείο Τύπου τού ΥΠΠΟΤ. 
 
Ο νέος διευθυντής της ΚΟΑ μάς διαβεβαίωσε ότι από τις 7 
Φεβρουαρίου θα μπορούσε να ήταν συνεπής με το νέο του ρόλο, αφού είχε 
φροντίσει να είναι απαλλαγμένος από συναυλιακές υποχρεώσεις. Παρέμεινε 
στην Αθήνα συνολικά δύο εβδομάδες, μήπως και ολοκληρωνόταν ο διορισμός 
του και δημοσιευόταν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Τζάμπα και βερεσέ. 
Αδιόριστος ήρθε, αδιόριστος έφυγε για τη Γερμανία, όπου βρίσκεται 
επικεφαλής της Φιλαρμονικής Ορχήστρας της Νοτιοδυτικής Γερμανίας. 
 
Αντιθέτως, η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, παρά το «κενό εξουσίας», 
δεν βρίσκεται σε απραξία, αφού ακολουθεί τον προγραμματισμό του 
προηγούμενου διευθυντή, Βύρωνα Φιδετζή. 
Στο κομμάτι που αναλογεί στο ΥΠΠΟΤ είναι απίθανη η περίπτωση να 
μην έχει υπογράψει ο Παύλος Γερουλάνος, αφού ο υπουργός διορίζει τον 
εκάστοτε διευθυντή τής ΚΟΑ. Αν η υπόθεση του Βασίλη Χριστόπουλου έχει 
μπερδέψει κάποιους στα συναρμόδια υπουργεία, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η
 περίπτωσή του δεν υπάγεται στη νομολογία του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα.
 Επομένως, η καθυστέρηση ανάληψης των νέων καθηκόντων του Βασίλη 
Χριστόπουλου, πιθανότατα να οφείλεται σε αβελτηρία, σε αβλεψία ή σε 
οκνηρία. Δεν συντρέχουν άλλοι λόγοι, ώστε να φτιάξουμε φανταστικά 
σενάρια. Οσο «πραγματικά» κι αν θα ήταν, θα ασθενούσαν από καφενόβια 
παραφιλολογία.
    
ΒΑΣΙΛΗΣ Κ. ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ, Ελευθεροτυπία, Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011 
            
 
No comments:
Post a Comment