Μέχρι την ώρα που γραφόταν αυτό το σχόλιο, η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρέμενε ακέφαλη.
Βεβαίως, ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος
έχει ανακοινώσει από τις 24 Ιανουαρίου το διορισμό του ταλαντούχου νέου
αρχιμουσικού Βασίλη Χριστόπουλου στη θέση τού διευθυντή τού αρχαιότερου
κρατικού μουσικού σχήματος. Ομως, η τοποθέτησή του έχει κολλήσει στις
υπογραφές των συναρμόδιων υπουργείων (Οικονομικών και Εσωτερικών) και
του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου. Αντιθέτως, έγινε
κανονικότατα ο διορισμός του Μύρωνα Μιχαηλίδη στο τιμόνι τής Εθνικής
Λυρικής Σκηνής, όπως μάς είπαν από το γραφείο Τύπου τού ΥΠΠΟΤ.
Ο νέος διευθυντής της ΚΟΑ μάς διαβεβαίωσε ότι από τις 7
Φεβρουαρίου θα μπορούσε να ήταν συνεπής με το νέο του ρόλο, αφού είχε
φροντίσει να είναι απαλλαγμένος από συναυλιακές υποχρεώσεις. Παρέμεινε
στην Αθήνα συνολικά δύο εβδομάδες, μήπως και ολοκληρωνόταν ο διορισμός
του και δημοσιευόταν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Τζάμπα και βερεσέ.
Αδιόριστος ήρθε, αδιόριστος έφυγε για τη Γερμανία, όπου βρίσκεται
επικεφαλής της Φιλαρμονικής Ορχήστρας της Νοτιοδυτικής Γερμανίας.
Αντιθέτως, η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, παρά το «κενό εξουσίας»,
δεν βρίσκεται σε απραξία, αφού ακολουθεί τον προγραμματισμό του
προηγούμενου διευθυντή, Βύρωνα Φιδετζή.
Στο κομμάτι που αναλογεί στο ΥΠΠΟΤ είναι απίθανη η περίπτωση να
μην έχει υπογράψει ο Παύλος Γερουλάνος, αφού ο υπουργός διορίζει τον
εκάστοτε διευθυντή τής ΚΟΑ. Αν η υπόθεση του Βασίλη Χριστόπουλου έχει
μπερδέψει κάποιους στα συναρμόδια υπουργεία, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η
περίπτωσή του δεν υπάγεται στη νομολογία του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα.
Επομένως, η καθυστέρηση ανάληψης των νέων καθηκόντων του Βασίλη
Χριστόπουλου, πιθανότατα να οφείλεται σε αβελτηρία, σε αβλεψία ή σε
οκνηρία. Δεν συντρέχουν άλλοι λόγοι, ώστε να φτιάξουμε φανταστικά
σενάρια. Οσο «πραγματικά» κι αν θα ήταν, θα ασθενούσαν από καφενόβια
παραφιλολογία.
ΒΑΣΙΛΗΣ Κ. ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ, Ελευθεροτυπία, Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011
No comments:
Post a Comment